Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Έρωτας θέλω να 'μαι


- Θέλω να παρατηρήσω κάθε λεπτομέρεια πάνω σου, να σε κοιτάξω για πρώτη φορά σαν να 'ναι η τελευταία. Αυτό θέλω μονάχα, να μ' αφήσεις να χαθώ στα μάτια σου.

- Μη μου μιλάς για το τέλος, δείξε μου την αρχή, μάθε με να τολμώ. Μη μου λες πως πολλά σου ζητώ, τίποτα καθώς αγαπάς δεν φαντάζει ακατόρθωτο.
Σταμάτα να μου μιλάς για αριθμούς και κλείσε με στην αγκαλιά σου τώρα και κάνε αυτή τη στιγμή να διαρκέσει για πάντα.




-Μου ζητάς πράγματα που γνωρίζεις πως δεν γίνονται, κάνεις σαν παιδί που θέλει όλο τον κόσμο ν' αποκτήσει.

- Μ' αγαπάς;

- Δεν το ξέρεις;

- Δυο λέξεις μόνο θέλω ν' ακούσω και να τις διαβάσω στα μάτια σου.

- Σ' αγαπάω, σ' αγαπάω με έναν τρόπο μοναδικό. Σ' αγαπάω και γι' αυτό πολλές φορές γίνομαι σκληρός, γιατί θέλω μια ζωή μαζί σου, πλάι σου. Θέλω τις μέρες και τα βράδια μας. Θέλω όσα παιδεύουν το μυαλό μου τις νύχτες που μόνος περνώ, να τα ζήσω μαζί σου.

- Θα ' ρθω, θα 'ρθω αγάπη μου κι η ζωή μας, σου υπόσχομαι ποτέ ξανά δεν θα 'ναι άδεια. Εύχομαι να μπορούσα κάθε πόνο να τον πάρω από μέσα σου κι ας υποφέρω εγώ και για τους δυο μας.

- Μου είναι δύσκολο για το αύριο να ζω.

- Εμένα μου είναι πιο δύσκολο να ζω χωρίς εσένα.

- Φαντάζει πολύς ο χρόνος που πρέπει ν' αναμένουμε.

-  Είναι όμως περισσότερα όσα μαζί θα ζήσουμε.

- Σ' αγαπάω, μα δεν μπορώ. 

- Δεν θες και τέτοια σ' αγαπάω με κομματιάζουν δεν μπορώ να τ' ακούω.

- Τι μου λες;

- Αυτό που ακούς, πόση δύναμη χρειάζεται για ν' αρνηθείς μια αγάπη; Θα σου απαντήσω εγώ, καθόλου. Πως μου λες λοιπόν πως μ' αγαπάς αν για μένα αρνείσαι να επιμένεις; Ήταν το δεν μπορώ σου, πιο δυνατό από κάθε σ' αγαπάω.

- Συγνώμη αγάπη μου, συγνώμη που σε πονώ. Πόσο θα 'θελα να γινόσουν θάλασσα, να μαι κι εγώ καράβι, κάθε βράδυ στα κύματα σου ν' αρμενίζω.

- Δεν θέλω να γίνω θάλασσα. Έρωτας για σένα θέλω να 'μαι.

- Υποσχέσου πως θα 'ρθεις και θα γίνεις το καλοκαίρι μου.

- Ορκίζομαι να 'ρθω και να γίνω ο κόσμος σου.

- Πες μου καλή μου πως μαζί θα ζούμε.

- Ορκίζομαι να μη γνωρίσει τέλος η αγάπη μας.

- Κλείσε τώρα τα μάτια σου και πες πως για πάντα θα μ' αγαπάς.

- Κλείνω τα μάτια μου κι ορκίζομαι ακόμα κι όταν για πάντα θα κλείσουν, ακόμα και τότε να σ' αγαπάω.