Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Καληνύχτα κόρη μου

Κοιμήσου τώρα μωρό μου, πέρασε ακόμα μια μέρα που φώτισε το γέλιο σου τη ψυχή μου, με γέμισε ελπίδα και μου έδωσε ζωή.

Δώσε μου το χεράκι σου και κράτα με δίπλα σου όσο θα κοιμάσαι.

Θα γίνω φύλακας στην πόρτα των ονείρων σου και θ' αποτρέψω κάθε εφιάλτη να σε τρομάξει. Μα κι αν ακόμα το κάνει, όταν τα όμορφα μάτια σου ανοίξεις, εγώ θα βρίσκομαι δίπλα σου, θα σου κρατώ το χέρι όπως τώρα.



Και να μη σε ταράζουν τα τέρατα παιδί μου. Όσο ζεις στην αγκαλιά μου, δεν θα τολμήσει ποτέ κανένας να σου κάνει κακό. Να κλείνουν τα βλέφαρά σου δίχως ν' ανησυχείς, δίχως να τρομάζεις, θα εξαφανίσω εγώ κάθε σου φόβο.

Κοιμήσου τώρα μωρό μου, σου υπόσχομαι να εμποδίζω εγώ καθετί άσχημο να σε πλησιάσει.

Θα πάρω τα πιο όμορφα όνειρα μου και θα στα χαρίσω, θα ζωγραφίσω τον κόσμο σου με τα πιο φωτεινά χρώματα για να μην υπάρχει πουθενά το σκοτάδι, θα τον γεμίσω αγάπη, φροντίδα και μαλακά σύννεφα για να πατάς. Θα πλάσω εκεί και δύο αγγέλους, να σε προσέχουν και να σ' αγαπούν, για να μην αισθανθείς ποτέ μόνη σου.

Κι εσύ θα είσαι η πριγκίπισσα αυτού του κόσμου, θα παίζεις, θα γελάς, θα πιστεύεις και θα σκέφτεσαι εκεί.

Δεν μπορώ όμως να σου πω με σιγουριά πως αυτός ο κόσμος θα είναι ο καλύτερος, ούτε και να σε πείσω πως έτσι είναι το σωστό να ζεις. Γι' αυτό, θα σου επιτρέψω να τον πάρεις αγκαλιά κι όσο μεγαλώνεις να τον αλλάζεις όπως θες εσύ, να τον στολίσεις και με τα δικά σου όνειρα και με τα δικά σου ιδανικά. Να τον ντύσεις σύμφωνα με τα δικά σου πιστεύω, να αλλάξεις κάποια πράγματα κι άλλα από αυτά να τα πετάξεις.

Κοιμήσου τώρα μωρό μου και να θυμάσαι πως αυτοί οι δύο άγγελοι, θα κρύβονται πάντα εκεί.

Να μαλακώνουν τους πόνους σου, να προσπαθούν να σε κάνουν ευτυχισμένη. Να σε βοηθούν να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες σου και να έχουν πάντα μια αγκαλιά για να φυλάγεσαι.

Μη σε τρομάζει μικρή μου, τίποτα και κανένας, θα έχεις πάντα κάποιον κοντά σου, που δεν θα σε αφήσει να πάθεις ποτέ κακό, που θα ζει πρώτα για σένα και μετά για τον ίδιο του τον εαυτό.

Πες μου λοιπόν, τι αξίζει να φοβάσαι όταν έχεις γύρω σου τόση αγάπη;

Κοιμήσου τώρα μωρό μου.

Καληνύχτα κόρη μου.